Morphoza Logo
Homepage Hero

Empowering Spaces
Inspired by People

map
Albert Einstein

“You can’t use an old map to explore a new world”

Fie că ne referim la spații de lucru sau medii educaționale, vorbim despre locuri în care oamenii se formează și performează. Modul în care lucrăm sau învățăm ne influențează felul în care privim și percepem lumea. Prin creionarea unor spații care inspiră - locuri care generează un sentiment de apartenență și scop - putem contribui activ la crearea unei lumi mai bune. Să luăm ca exemplu birourile, care obișnuiau să fie despre muncă – în special cea individuală. Fenomenul pandemic a schimbat drastic și definitiv această percepție.

Angajații și managerii au realizat că această muncă individuală poate fi desfășurată, cu ușurință, de oriunde. Acum, scopul spațiilor de lucru este de a oferi o experiență și de a satisface nevoia de interacțiune, colaborare și socializare. La fel se întâmplă și în cazul spațiilor educaționale. Conceptul tradițional de educație evoluează înspre o combinație între învățare, apartenență la comunitate și colaborare. Lucrăm acum cu spații de învățare flexibile, agile și pregătite pentru modele de învățare active. Avem grijă să fie surprinzătoare și focalizate pe oamenii pentru care au fost gândite, astfel încât să sprijine nevoia lor de dezvoltare, de colaborare și să îi aducă mai aproape.

CUM FUNCȚIONEAZĂ

Etapele procesului de consultanță

1. Analiză

În prima etapă a procesului, echipa noastră va căuta să înțeleagă în profunzime industria, organizația, stilul de lucru și provocările cu care te confrunți.

Scopul este acela de a înțelege motivele care au generat dorința de schimbare, în ce fel și pe cine impactează această tranziție, care sunt posibilii susținători ai schimbării și cum îi putem implica în proces, care sunt cerințele, oportunitățile și limitările spațiului.

2. Design & implicare

Înțelegem nevoile, simțim spațiul, iar acum este timpul să conturăm conceptul de amenajare, împreună cu echipele tale – abordare care va genera entuziasm în rândul acestora.

Rezultatul va fi un concept unic de amenajare, ghidat de specialiștii noștri, însă dezvoltat pe baza informațiilor valoroase primite de la viitorii ocupanți ai spațiului.

3. Implementare & Comunicare

În această etapă, ideile și conceptele de amenajare pe care noi le propunem ies din sfera imaginară și devin tangibile.

Odată ce conceptul de amenajare și proiectele tehnice au fost agreate, acestea îi revin managerului de proiect, care va coordona echipele subcontractorilor, va planifica lucrările și se va ocupa de cerințele aferente planificării. În acest fel ne asigurăm că totul se desfășoară în timpul și bugetul stabilit. Pe parcursul acestui proces, vom menține o comunicare deschisă și transparentă pentru a ține toți membrii echipei tale la curent cu evoluția proiectului și entuziasmați cu privire la schimbările ce vor urma.

4. Schimbare & Adaptare

Toate etapele anterioare presupun resurse dedicate și vor avea succes doar dacă cei implicați în managementul organizației reușesc să se alinieze cu motivele care au generat schimbarea și care, în fond, stau la baza întregului proces.

Cei mai vizibili susținători ai schimbării trebuie să fie directorii companiei, deoarece echipele se așteaptă să vadă această implicare din partea lor. Din acest motiv, vom pregăti sesiuni de training și sesiuni restrânse de coaching cu liderii, pentru a consolida o relație de susținere reciprocă, atât între aceștia, cât și în raport cu echipele lor. Aceste inițiative au scopul de a le oferi o direcție clară a rolului lor în proces, de a evidenția poziția importantă pe care o dețin în cadrul acestuia și de a le oferi metode prin care pot gestiona rezistența la schimbare.

De ce noi

De ce să alegi Morphoza?

1

Îți suntem parteneri, în această călătorie, nu doar ”furnizori de servicii”

Consideră-ne o extensie a echipei tale. Suntem aici să te ajutăm în optimizarea spațiului, să-ți înțelegem business-ul și să te susținem în atingerea obiectivelor. Cu noi, bugetul tău este pe mâini bune. Găsim mereu o cale de a integra soluțiile potrivite bugetului și nevoilor tale, fără a face compromisuri în ceea ce privește calitatea, aspectul sau funcționalitatea. Amenajările noastre nu se raportează doar la prezent, ci sunt gândite în așa fel încât să rămână relevante de-a lungul anilor.

Împreună, dăm viață unor spații care să genereze, la rândul lor, echipe mai fericite și mai performante.

2

Tot ceea ce facem are la bază date autentice și cercetări calitative

Căutăm să-ți înțelegem foarte bine industria și organizația, nelăsând loc de interpretări. Trend-urile tind să fie lipsite de acel caracter personal care, în definitiv, oferă scop și esență fiecărui spațiu. De aceea, procesul nostru de consultanță este personalizat în totalitate în funcție de business-ul tău și fundamentat de date reale.

Fiecare detaliu al propunerilor noastre are un scop și însemnătate. Are substanță, mai presus de caracterul estetic și tendințele trecătoare.

3

Punem oamenii pe primul loc

Și apoi ne concentrăm pe spațiu. În toți anii noștri de experiență, am învățat că o amenajare eficientă nu se rezumă strict la caracterul estetic al unui spațiu, ci la felul în care acesta contribuie la bunăstarea, productivitatea și creativitatea celor care îl ocupă și îl folosesc zilnic. De aceea, implicăm activ echipele tale în dezvoltarea conceptului de design pentru viitorul lor spațiu, prin înțelegerea nevoilor, așteptărilor și viziunii acestora.

Iar rezultatele sunt remarcabile: atât din punct de vedere vizual/estetic, cât și a felului în care aceștia simt și se conectează cu noul spațiu.

Oamenii pe primul loc
4

Suntem într-un continuu proces de învățare și perfecționare

Într-o lume aflată în continuă schimbare, procesele noastre rămân dinamice și evoluează constant în funcție de nevoile care apar. Nu pretindem să le știm pe toate, însă ne dedicăm întru totul pentru a rămâne la curent cu ce e nou, ce se schimbă sau ce evoluează. Ne bazăm pe statistici, cercetări de piață și cele mai noi tehnologii pentru a rafina și îmbunătăți constant procesele de transformare organizațională pe care le parcurgem cu clienții noștri.

Oamenii pe primul loc