Design Interior
Astfel, conceptul de design care a stat la baza întregului proiect de amenajare a fost inspirat din succesiunea celor patru anotimpuri – privită ca un simbol al evoluției constante – care a dictat mix-ul principal de culori folosite la fiecare etaj. Selecția limitată de culori oferă un impact vizual care atrage privirile și fascinează, de la un etaj la altul. Albastrul, nuanță specifică brand-ului NTT DATA, a rămas, cu toate acestea, constanta care unește întreaga paletă cromatică a proiectului.
Conceptul de amenajare este bazat pe integrarea materialelor naturale și a materialelor care imită texturi naturale, datorită efectului benefic pe care acestea s-au dovedit să îl aibă asupra stării de spirit și a bunăstării angajaților. Prin urmare, spațiul este dedicat stimulării productivității colective a echipei.
La intrarea în clădire, recepția, cu formă neregulată, întâmpină privirile vizitatorilor. Logo-ul NTT DATA este scos în evidență printr-o alegere atipică de corpuri de iluminat, pentru a genera un efect deosebit și un impact vizual special asupra acestui element principal de branding.
La fiecare etaj, birourile echipei sunt dispuse de-a lungul fațadelor clădirii, pentru a beneficia de lumina naturală și a genera o zonă deschisă și relaxantă care stimulează concentrarea. În centrul fiecărui etaj, se regăsesc o serie de elemente care au scopul de a încuraja colaborarea între angajați: scaune confortabile, cocoons, săli de întâlnire informale. Punctul de atracție pe toate etajele este reprezentat de zonele de bucătărie. Colorate, confortabile și amenajate creativ, acestea generează o atmosferă degajată și relaxantă, conferind dinamism mediului de lucru.
Cel mai surprinzător element de design din birou este toboganul supradimensionat care leagă etajele 14 și 15 ale clădirii. Designerii au ales un model complet închis, astfel încât angajații să se bucure de o experiență autentică. Scopul acestor elemente distractive este acela de a încuraja activ creativitatea și cooperarea într-un mediu relaxant și destins. Astfel, NTT DATA România devine prima companie din România care integrează un tobogan uriaș ca element funcțional al designului la locul de muncă.
NTT DATA România a optat pentru o direcție de design mai degrabă nonconformistă, jucăușă chiar în anumite zone ale spațiului de birouri, cu scopul de a menține angajații fericiți la locul de muncă. Prin urmare, Morphoza a creat un spațiu de lucru personalizat, în care fiecare angajat își poate găsi un loc pentru el însuși, un spațiu care ajută la construirea relațiilor de colaborare în echipă și la generarea de idei inovatoare.